כל האמת על הסרטון הויראלי: מיהו הגוי שקנה את המחלה?

דוד לזר No Comments on כל האמת על הסרטון הויראלי: מיהו הגוי שקנה את המחלה?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית " זמן אוויר" בהגשת אשר גרייבר, שוחח אתמול (שני) האמן אבי בן ישראל, בעקבות התיעוד הויראלי שהתפרסם באתר 'קול חי' שבו הוא תועד בעת שהוא מוכר מחלה לגוי.

תופעה: מוכרים את המחלה לגוי, איך עושים זאת? צפו

"הכל החל מחבר שלי, אחיו חולה במחלה כלשהי בדם", סיפר, "החבר אמר לי ששאלו רב ואמר להם שאפשר למכור את המחלה לגוי. עיינתי בספרים הקדושים ומצאתי שכך כתוב באמת, וכך גם מובא ומסופר על הרב מועלם זצ"ל שתלמידיו מכרו את את מחלתו לגויים והמחלה עברה. גם על המגיד ממזריטש מובא סיפור דומה ואפילו הפנו שאלה למרן הגר"ח קנייבסקי בנושא"

"בעקבות כך, הלכנו לבני ברק ומכרנו את המחלה תמורת 600 ₪ לגוי בשם אבו עלא. הוא ידע שהוא קונה את זה כמו שמובא בסרטון. עשיתי את זה באופן חד פעמי והסרטתי את זה בתמימות בשביל חבר חולה שיראה שאפשר למכור את המחלה אבל זה הופץ ללא שליטה", סיפר והוסיף, "תתפללו על האיש קוראים לו 'רפאל בן רחל' בתושח"י" ביקש בן ישראל.

גרייבר התעניין אודות ההכנות לנסיעתו הידועה של אבי בכל ראש השנה מזה שנים לאומן ובן ישראל השיב "ההכנות לאומן בעיצומן. רבנו הקדוש אמר 'ראש השנה שלי עולה על הכל' ואנחנו סמוכים ובטוחים שבזכות התפילות נזכה שהקב"ה יוציא אותנו בדין נקיים וטהורים", אמר והוסיף כי "בשבוע שעבר הייתי באוקראינה בשביל ההכנות. אגב, בכל פעם שאני באוקראינה אני משתדל ללכת לעוד ציון חדש. הייתי בשבוע שעבר בשפיטרובקא שם טמון רבי פנחס מקוריץ זיע"א הייתי גם בפולונואה גם בציון קדוש".

גרייבר לא ויתר על חשיפה בפן האומנותי ואבי השיב "בע"ה אחרי תשעה באב יוצא להיט גדול לכבוד רבנו רבי נחמן. רק מהשירים על רבי נחמן אני יכול להוציא שני דיסקים. ועוד שיר לכבוד מלך מלכי המלכים על הפסוק "ד' מלך ד' מלך ד' ימלוך לעולם ועד..".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות